Posty oznaczone:

facebook

Studio Form - Agencja Reklamowa
Kochać czy hejtować? Sprawdź katalog 11 typów osobowości Social-Mediowej
1000 629 studioform

Za co kochamy Social Media? Bo przenosi nas w inny świat. Nie wiemy czy lepszy, czy gorszy, ale na pewno taki, jaki możemy sobie wykreować. Wszystko zależy od naszych intencji, zaangażowania, celu i zrozumienia nowoczesnych mediów. Wiecie, że tylko co piąty internauta z Polski nie korzysta…

czytaj więcej
mobile
Zastanawiasz się czy te działania to dalej marketing? Naucz się marketingu kreatywnego i zdobywaj nowych klientów.
1000 629 studioform

Myśli, utwory, zdjęcia na Instagramie, motywacyjne monologi, bezpłatne warsztaty, 30 dniowe wyzwania znanej dzisiaj wszystkim bogini fitness. Moglibyśmy spędzić cały dzień wymieniając rzeczy, które nie wyglądają na marketing, jednak nim są. Być może wielcy…

czytaj więcej
social media
8 kluczowych porad jak wykreować siebie w Social Media. Wiedziałeś, że dobry profil może pomóc Ci w biznesie i życiu prywatnym?
1000 629 studioform

Już czas aby wykorzystać media społecznościowe do zbudowania swojej osobistej marki w Internecie. Teraz możesz zrobić to zupełnie bezpłatnie! Sprawdź co powinieneś zrobić, aby nie działać przypadkowo. Może będzie to ważny krok do znalezienia nowej pracy albo wykreowania…

czytaj więcej
social media
Polacy w Social Media – te statystyki mogą Cię zaskoczyć
1000 662 studioform

Ostatnie lata zmieniły rzeczywistość internetową. Teraz media społecznościowe to nieodłączny element życia dla większości z nas. Polscy internauci korzystają z Social Media powszechnie i aktywnie. Polska (ze średnim wynikiem 4,9 h/dobę) zajmuje 13 miejsce na świecie pod względem czasu…

czytaj więcej
newsletter
Jak przygotować newsletter doskonały? Oto 4 wskazówki, których prawdopodobnie nie znałeś.
1000 662 studioform

Newsletter to nadal jedna z najtrafniejszych form komunikacji z klientami. Byłeś przekonany, że nikt ich nie czyta? To błąd! 30% treści e-maili marketingowych trafia z powodzeniem do grupy odbiorców. Przyznasz, że to wystarczająco dużo aby zastanowić się nad formą Twojej wiadomości. 1.…

czytaj więcej