Zmiana logo firmowego. Kiedy warto? Sprawdź czy już czas na zmianę w Twojej firmie

utworzone przez | paź 9, 2017 | Marketing | 0 komentarzy

Największe światowe marki regularnie odświeżają swoje logotypy. Jeśli zależy Ci na innowacyjności Twojej firmy, nawiązaniu nowych relacji z klientami oraz pielęgnacji obecnych kontaktów – ucz się od najlepszych i już dziś pomyśl o rewitalizacji znaku firmowego!

Czas pędzi do przodu, każdego roku oglądamy nowe trendy w grafice i marketingu, a logo Twojej firmy od 15 lat pozostało niezmienne? Wierzysz, że nie warto nanosić zmian skoro działa, boisz się że Twoi klienci nie skojarzą nowego znaku z twoją firmą? Nic bardziej mylnego. Sprawdź kilka powodów, dla których warto pomyśleć o nowym „herbie” Twojej działalności. Przekonamy Cię, że dobrych zmian nie warto się bać.

1. Twoje logo jest starsze niż 12 lat?

Dwa lata w dzisiejszym marketingu to naprawdę dużo czasu. 10 lat to czas, w którym zmienia się wszystko. Nie uwierzymy, że Twoja firma działa tak samo jak przed laty, bez zmian w asortymencie, polityce, wartościach czy technikach sprzedaży. Uczysz się, idziesz naprzód, zmieniasz swój biznes. Nie pozwól, aby Twoja marka traciła w oczach klientów prezentując stale ten sam znak firmowym.

2. Mała WIELKA zmiana

Nie bój się! Nie próbujemy Cię przekonać do ogromnej rewolucji w Twojej firmie. Wyciągnij ze swojego logotypu wszystko to co najlepsze. Odśwież znak firmowy. Nadaj nową formę, może pomyśl o łagodniejszym charakterze (tendencje bardzo się zmieniły). Nie zatracaj jednak głównego obrazu logo!
Co zyskasz przy reformie obecnego logo

  • Pozytywne spojrzenie swoich klientów – idziesz naprzód, to dla nich naprawdę dobry komunikat
  • Pozostaniesz w trendach marketingowych!
  • Będziesz krok przed konkurencją, nie musimy tłumaczyć dlaczego warto ????

3. Idź na całość!

Istnieją sytuacje, w których drobna zmiana to za mało. Czasem przychodzi moment w życiu Twojej firmy, gdzie należy przeprowadzić prawdziwą wizerunkową rewolucję. Podkreślimy, że dobrze wykonana może przynieść ogromne profity. Kiedy warto zastanowić się nad całkowitą zmianą logotypu?

  • To doskonała decyzja w przypadku zmiany branży – nasza firma decyduje się na wejście w nowy segment rynku. Zmiana logotypu przyniesie tutaj same korzyści
  • Fuzja firm – tutaj zmianę logotypu przeprowadź wraz z mini kampanią informacyjną dla twoich klientów. Muszą poznać korzyści połączenia przedsiębiorstw.
  • Coś idzie nie tak w Twojej działalności? Pozwól swojej firmie na zaczerpnięcie świeżej energii – dokładnie tej, którą masz zaczynają swój biznes. To najlepszy moment aby pójść na całość
  • Nie „czujesz” obecnego logo, nie identyfikujesz się z nim? Masz wrażenie, że nie jest ono częścią Twojej działalności? Zmień je jak najszybciej.
    Obecne logo generuje negatywne skojarzenia Twoich klientów? Nie wzbudza zaufania? To także czas na przeprowadzenie rewolucji.

Jak robią to najlepsi? Sprawdź przykłady jak na przełomie lat zmieniali się „giganci”. Pamiętacie jeszcze poprzednie logotypy?

Nike

Nike

Master Card

Master Card

Apple

Apple

Google

Google

Coca-Cola

Coca-Cola

Pepsi

Pepsi

Oddaj wizerunek swojej firmy w ręce profesjonalistów!
Zaufaj Studio Form i pozwól nam na zaprojektowanie logo, które będzie dumą Twojej marki
Sprawdź nas na www.studioform.pl

KATEGORIE

POPULARNE WPISY

Nie przegap BACK TO SCHOOL

Nie przegap BACK TO SCHOOL

Nie przegap BACK TO SCHOOL!  Bądź gotowy na jeden z najlepszych sprzedażowych okresów w roku!...

TAGI