Święta Bożego Narodzenia to zdecydowanie jedna z najważniejszych dat w handlowym kalendarzu. Poznaj 3 sposoby, których warto przestrzegać, aby uczynić zakupy w Twoim sklepie bajkową przygodą i skutecznie zwiększyć sprzedaż
Jest Grudzień! Zostało 24 dni do najpiękniejszych świątecznych dni w roku! Pijemy zatem gorącą czekoladę, herbatę pachnącą cynamonem i piernikami, a zespoły Visual Merchandisingu prężnie pracują, aby odwiedziny w Galeriach Handlowych wiązały się (poza zakupami) z niezapomnianą świąteczną opowieścią.
Zasada 1 – Pozwól poczuć magię świąt!
Galerie Handlowe w czasie świąt mają znaczną przewagę nad handlem internetowym. Nic nie sprawia kupującym większej radości niż mieniące się witryny, piękne dekoracje i unoszący się wokół dreszczyk oczekiwania na Święta. W tym roku wyróżnij swoje witryny! Utwórz emocjonalne „story”, które przekażesz na swoich witrynach. Pozwól klientom zrozumieć, dlaczego warto zrobić zakupy właśnie w Twoim sklepie. Postaw na pomysłowość. Nie bój się przesytu w materiałach POS. To jedyny czas w roku, kiedy można zabłysnąć!
Zasada 2 – Kreatywność popłaca
Świąteczne wystawy okienne są kluczowe.
Udowodniliśmy już, że Visual Merchandising to sztuka, ale w okresie świątecznym osiąga zupełnie inny poziom. Jest to czas pełen magii, marzeń i fantazji, a wiele sklepów detalicznych stosuje to w najlepszych praktykach przy planowaniu ekspozycji wystawowych.
Zespoły ds. Visual Merchandisingu są naprawdę w stanie stworzyć angażujące i niezapomniane doświadczenia klientów.
Twoja kreatywność nie ma granic: Klienci chcą być zaskakiwani, a zakupy w pięknej świątecznej scenerii poprawią zarówno ich nastrój, jak i Twoją sprzedaż!
Zasada 3 – Postaw na akcesoria
W trakcie Świąt Bożego Narodzenia, nie tylko witryna jest ważna. Pamiętaj, że klienci często szukają „czegoś małego” na prezent dla swoich bliskich. Wyjdź do nich z pomysłem i wyeksponuj akcesoria! Czapki, szaliki czy paski do doskonały pomysł na świąteczny prezent.
Zadbaj o wnętrze swojego sklepu. Nie zapominaj o elementach POS przy kasie, wyeksponuj produkty, które są sezonowe. Pozwól klientom poczuć się dobrze w Twoim sklepie, w pełni docenionymi i zadowolonymi ????
Czy jesteś gotowy, aby ulepszyć Visual Merchandising w sklepie? Dzięki naszemu rozwiązaniu dla handlu detalicznego możesz tworzyć jasne i uporządkowane wytyczne i przekazywać je bezpośrednio do wszystkich swoich sklepów. Brzmi interesująco?
Nie wahaj się skontaktować z nami, aby uzyskać więcej informacji. Chętnie pomożemy!
www.studioform.pl