Are You ready for Christmas?

utworzone przez | lis 8, 2017 | Marketing, Biznes, Klient, Visual Merchandising | 0 komentarzy

Are You ready for Christmas? To nie żart. Sprawdź 5 strategii na świąteczny marketing, które wzmocnią sprzedaż w Twojej firmie!

Mamy jesień. Nikt nie myśli jeszcze o zimie, do Świąt nadal dużo czasu. Otóż nie! Marketing Lovers przypomina, że mamy właśnie ostatni moment aby zaplanować kampanię w naszych firmach i przygotować się do najlepszego okresu sprzedażowego w całym roku! Świąteczny czas powoduje, że Klienci są w doskonałym nastroju, otwierają serca i planują zakupy. 80% dorosłych Polaków deklaruje zakup prezentów dla swoich bliskich. Wyprzedź swoją konkurencję i przygotuj najlepszą ofertę, na którą czekają Twoi Klienci.

Oznacz świątecznie swoją ofertę

To działa! Każdy chce aby świąteczny czas trwał jak najdłużej i był wyjątkowy. Niech Twoje produkty i usługi wyróżnią się spośród konkurencji. Pomyśl o świątecznych stickersach na produkty z mini życzeniami dla Klientów, zaplanuj świąteczne wstążki na produkty w zimowym kolorze. Sprzedajesz usługi? Przygotuj dla swoich klientów karty z życzeniami, które zachwycą. Bądź kreatywny w swoich działaniach. Pamiętaj, że konkurencja zrobi wszystko by Cię wyprzedzić w tych realizacjach.

W Boże Narodzenie sprzedajesz emocje – nie rzeczy!

Pamiętaj, że święta to jedyny tak magiczny czas w roku. Kreując marketing w swojej firmie nie zapomnij o emocjach. To one będą dla wszystkich teraz najważniejsze. Jeśli to możliwe, zrób coś więcej! Być może zaplanuj strategię, w której część ze swojego świątecznego przychodu przeznaczysz na wsparcie Schronisk dla Zwierząt kupując zapas karmy. Wszelkie gesty mają znaczenie. Pokaż swoim konsumentom, że święta to coś więcej niż sprzedaż.

Świąteczny Klimat – źródło sukcesu

Dbaj o niego najmocniej jak potrafisz. Nie chodzi tutaj o to by przesadzić. Zaplanuj jednak świąteczną kampanię VM w Twoich punktach sprzedaży. Materiały muszą mieć wyraźny przekaz, być czytelne aby nie zginęły w gąszczu konkurencyjnych komunikacji. Przygotuj cenówki na asortyment w Twoim sklepie. Oznacz nimi produkty, które sprawdzą się jako prezenty. Na głównym stole ustaw akcesoria – w święta to prawdziwy hit sprzedaży. Nie zapominaj o oknie w punkcie sprzedaży. To główna komunikacja z klientami. Poza świątecznym przekazem przygotuj promocję, która okaże się prawdziwą świąteczną okazją. Kup trzy rzeczy – najtańsza za złotówkę, pakowanie na prezent w cenie to najpopularniejsze aktywacje. Jeśli stać Cię na więcej, zaproponuj Klientom ciekawsze rozwiązania.

Ho! Ho! Ho! Our Christmas Shop is Open – czyli nie zapomnij o E-mail marketingu

Ważnym sposobem na świąteczną komunikację nadal jest e-mail marketing. Jak wynika z badań już 45% gwiazdkowych prezentów i zakupów spożywczych kupimy drogą elektroniczną. To wciąż mniej niż nasi sąsiedzi z Niemiec (49%). W Wielkiej Brytanii 48% społeczeństwa deklaruje zakupy świąteczne w Internecie. Na zakupy w Internecie Polacy przeznaczą w tym roku aż 35% świątecznego budżetu! Stwórz newsletter, który zachwyci treścią i grafiką. Pełen świątecznego klimatu i przekazu. Przygotuj ofertę dla Twoich klientów. Poinformuj ich jakie prezenty mogą kupić u Ciebie już teraz. W Grudniu powtórz zabieg, aby uratować z prezentowych opresji wszystkich spóźnialskich. Zapunktujesz!

KATEGORIE

POPULARNE WPISY

Nie przegap BACK TO SCHOOL

Nie przegap BACK TO SCHOOL

Nie przegap BACK TO SCHOOL!  Bądź gotowy na jeden z najlepszych sprzedażowych okresów w roku!...

TAGI