7 powodów dla których Twoja firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej. Musisz je poznać!

maj 27, 2016

Na pewno sam znasz właścicieli małych lub średnich firm, którzy twierdzą, że ich działalności nie jest potrzebna strona internetowa, bądź jej zawartość nie stawowi dużej wartości. Sprawdź jak bardzo się mylą i jak dużo tracą nie posiadając strony www.

Oto 7 powodów, które udowodnią jak ważna jest profesjonalna witryna, bez względu na wielkość firmy.

 

1. Twoja mała lub średnia firma zyska wiarygodność

Wiesz, że 70% Polaków sprawdza wiarygodność firmy w Internecie, zanim zdecyduje się na współpracę? Niemal 80% Polaków czyta opinie w Internecie przed zakupem produktu lub usługi. Jeśli Twoja firma nie posiada strony internetowej, bądź jej treść i wygląd są mało atrakcyjne – Twoi Klienci skorzystają z oferty konkurencji. Możesz być pewien. Broń się przed tym już dziś i przemyśl jak powinien wyglądać profesjonalny wizerunek Twojego biznesu. Być może będzie to pierwszy krok do nabrania pewności siebie, zyskania nowych Klientów i w efekcie – do dynamicznego rozwoju firmy.
Budując stronę www nie zapomnij o jej wersji mobilnej! Już 35% mieszkańców dużych miast w Polsce korzysta z Internetu na tabletach i smartfonach.

2. Profesjonalna strona internetowa to oszczędność dla Twojej firmy

Pisaliśmy już na naszym blogu, że marketing – głównie ten internetowy, tuż obok innowacji, jest najważniejszym aspektem w Twojej firmie. Jeśli nadal uważasz, że nowa strona www to niepotrzebny wydatek, udowodnię Ci teraz, że w gruncie rzeczy jest to duża oszczędność dla Twojego budżetu. Jak dziś promujesz swoją działalność? Sięgasz po reklamy w gazecie, także tej lokalnej, drukujesz i dostarczasz ulotki? Pamiętaj, że takie działania są niepewne i niepoliczalne w stosunku do zainwestowanej kwoty. Na pewno wiesz, że reklama internetowa wybiera użytkowników, którzy są Twoją grupą docelową, śledzi ich ruchy i informuje jaki odzew mają narzędzia reklamy. Aby jednak miała ona sens – potrzebujesz profesjonalnej strony www, która będzie źródłem wiedzy dla Twoich Klientów i reklamą samą w sobie. Podziel koszt stworzenia strony www przez 12 miesięcy w roku i sprawdź jak bardzo jest on opłacalny w stosunku do klasycznych działań reklamowych. Szybko przekonasz się, że nowa witryna jest najważniejszym krokiem, który można później rozwijać do klasycznych form reklamy.

3. Bądź w stałym kontakcie ze swoimi Klientami

Strona www to oferta sama w sobie. Jest ulotką reklamową, broszurą, katalogiem i sekretarką w jednym! Na dodatek jej treści w prosty sposób zawsze mogą być aktualne. Wyjdź naprzeciw potrzebom ludzkości i bądź zawsze aktualny dla swoich Klientów. Potraktuj witrynę www jako narzędzie kontaktu z konsumentem, zapewniając mu stały dostęp do świeżych informacji o Twojej firmie oraz do szerokiej oferty Twojej działalności.

4. Dyspozycyjność Twojej firmy 24/7 przez 365 dni w roku

Potrzebujesz narzędzia, które będzie sprzedawać Twoje usługi 24 godziny na dobę? Nic prostszego! Stwórzmy Twoją nową stronę www 🙂 Od tej chwili Twoi Klienci będą mogli zaczerpnąć informacji o firmie o dowolnej porze, nawet kiedy Twoje biuro jest już zamknięta. Pamiętaj o stworzeniu nowoczesnych i wygodnych formularzy do kontaktu, które zapewnią konsumentom komfort korzystania ze strony i pewność, że ktoś odpowie na ich zapytanie. Oto Twoja nowa platforma, reprezentująca Twoją firmę każdego dnia. Najważniejsze aby jej goście dobrze się czuli w odsłonie graficznej i technologicznej. Pozwól zatem aby witryną zajęli się profesjonaliści.

5. Witryna internetowa to najlepsza oferta Twojej firmy

Postaw na doskonałą komunikację z Klientami, ich komfort i dobre samopoczucie. Chcesz aby dostęp do Twojej oferty był klarowny, łatwy i przyjemny, a opis tego czym się zajmujesz czytelnie i wyczerpującą zaspakajał konsumentów w wiedzę, której potrzebują? Wykorzystaj nowoczesne narzędzia stron www i bądź o krok przed konkurencją. Oferta w Internecie nie tylko (choćby przez pozycjonowanie) skieruje potencjalnych Klientów na Twoją witrynę, ale również pomoże Ci w sprzedaży osobistej czy telefonicznej. Chcesz zaprezentować kontrahentom nowości w Twojej firmie? Nic prostszego! Po prostu skieruj ich na właściwą zakładkę. Voalá!

6. Oszczędzaj czas, bo czas to pieniądz!

O Twój czas zadba dziś Twój osobisty asystent – czyli nowa strona www. Ile czasu potrzebujesz aby szczegółowo opowiedzieć swoim klientom (każdemu z osobna) o ofercie, którą posiadasz? Policz jak dużo mógłbyś zrobić, jeśli tę ofertę przedstawi Twój osobisty asystent, którym jest perfekcyjna witryna www  Zamieść na niej czytelną ofertę, która graficznie przyciągnie Klientów i zachęci do pozostania na niej na długo i skieruj tam swojego rozmówce. Już po krótkiej prezentacji telefonicznej, szczegółowe informacje będą ważna zakładką na stronie. Pamiętaj, że większość Twoich Klientów to wzrokowcy, więc zapamiętają Twoją ofertę lepiej, niż gdybyś o niej opowiedział przez telefon. Warto? 🙂

7. Wymarzona obsługa klienta

Pomyśl przez chwilę jak chciałbyś być obsługiwany. Czego oczekujesz od firm, od których kupujesz? Czym jest dla Ciebie serwis doskonały? Już wiesz? Super! Wprowadź to teraz na swojej stronie i zachwycaj obecnych i nowych Klientów. Stwórz dla nich źródło wiedzy, może warto abyś dodał na stronie FAQ, nie zapomnij o newsletterze ani formularzach kontaktowych. Może pójdziesz o krok dalej i pokusisz się o przygotowanie wartościowych artykułów, które będą źródłem wiedzy dla Twoich konsumentów? Rozpieszczaj Klientów a zobaczysz jak szybko to zaowocuje dużymi zyskami.
Potrzebujesz profesjonalnej firmy do budowy Twojej nowej strony www bądź przebudowy obecnej?
Sprawdź portfolio Studio Form i skontaktuj się z nami. Znajdziemy idealne rozwiązanie dla Twojej firmy.

KATEGORIE

POPULARNE WPISY

Strategia Marki

Strategia Marki

Strategia Marki: Fundament Każdego Biznesu na Drodze do Sukcesu Niezależnie od wielkości czy...

TAGI