6 powodów, dla których powinieneś zatrudnić Agencję Marketingową dla swojej firmy

utworzone przez | mar 16, 2017 | Marketing, Biznes, Klient, Pasja | 0 komentarzy

Marketing, niezależnie od branży twojej firmy, odgrywa coraz ważniejszą rolę w sukcesie i trwałości przedsiębiorstw. Przedsiębiorcy albo za nim nadążają, albo nie, będąc daleko w tyle ze swoimi działaniami w tej materii. Tak czy inaczej, coraz częściej firmy potrzebują pomocy. Niektóre firmy starają się znaleźć pracowników, którzy we własnym domu, w niepełnym wymiarze godzin będą pracować nad strategią komunikacji. Inne, powierzą te działania profesjonalnej agencji, która zajmie się procesem marketingowym kompleksowo. Oto 6 powodów, dla których warto zatrudnić agencję marketingową do współpracy.

 

Powód 1 – nie błądź, postaw na kreacje i realizacje odpowiednich strategii marketingowych

Jeśli potrzebujesz nagłego zwiększenia ruchu na twojej stronie internetowej, zależy Ci na większej ilości zapytań telefonicznych ze strony twoich klientów, bądź poszukujesz pilnie potencjalnych klientów – to czas, w którym powinieneś poszukać agencji do współpracy. Zaoszczędzi to twój czas, który zazwyczaj tracisz na błędne kroki w komunikacji marketingowej oraz pozytywnie wpłynie na ruch na twojej stronie www, a co za tym idzie – ilości zapytań o współpracę skierowanych do twojego działu handlowego.

 

Powód 2 – współpraca z agencją marketingową to oszczędność dla twojej firmy

Planujesz działania marketingowe w swojej firmie? Zleć je profesjonalnej agencji a zaoszczędzisz budżet przeznaczony na te działania! Jak to obliczyliśmy? Średni koszt utrzymania działu marketingu w twojej firmie, na który składa się grafik, marketing manager oraz osoba do aktywności Digital to 14 tysięcy złotych brutto. To naprawdę duży budżet, który mógłbyś przeznaczyć na bezpośrednie działania z twoją agencją. Jako specjaliści – szacujemy tutaj oszczędność na poziomie 50%. Warto?

 

Powód 3 – dzięki agencji reklamowej odnotujesz prawdziwy wzrost w twojej firmie

Powszechnie wiadomo, że budżety marketingowe nie są utrzymywane na stałym poziomie. Kiedy firmy odnotowują spadek płynności finansowej, często w pierwszej kolejności redukują wydatki na działania reklamowe. Podczas gdy sytuacja w firmach wydaje się lepsza pieniądze na działania promujące znów się znajdują. Czy takie zabiegi mają sens? Czy wpływają one korzystnie na firmę czy raczej wiążą się ze złym jej postrzeganiem w środowisku klientów? Jako specjaliści potwierdzamy, że marketing to 50% sukcesu działania twojego przedsiębiorstwa. Jeśli zatem zmniejszysz jego działanie, nie wpłynie to korzystnie na kondycję firmy. Dodatkowo pojawia się problem zatrudnienia w dziale marketingu. Redukcja, a po pewnym czasie wzrost zatrudnienia to bardzo problematyczne formalne kwestie. Tutaj pojawia się miejsce dla agencji marketingowej, która zaopiekuje się twoimi wydatkami na reklamę. Doradzi, co zrobić ze sprzedażą w twojej firmie, być może zaoferuje działania które w krótkim czasie wpłyną na korzystny feedback z rynku. Sukcesem jest opracowanie odpowiedniej strategii, która z jednej strony nie naruszy sytuacji finansowej firmy, z drugiej natomiast polepszy rezultaty aktywności marketingowej. Do dzieła!

 

Powód 4 – spojrzenie z innej perspektywy na wagę złota

Świeże spojrzenie na sytuację twojej firmy, to chyba jedna z najważniejszych korzyści współpracy z dobrą agencją marketingową. W dodatku sytuacji tej nie przygląda się tylko jedna osoba, a wyznaczony przez agencję zespół. pamiętaj, aby nie narzucać agencji rozwiązań, które tobie wydają się być najlepsze. Zniszczysz w ten sposób cały proces kreatywny. Ponadto powielanie działań, które w przeszłości nie zawsze się sprawdzały są stratą czasu i pieniędzy.

 

Powód 5 – twój marketing wreszcie będzie wykonany w najwyższych technologiach

Praca agencji to stałe dążenie do poszukiwania nowych rozwiązań, technologii. Nie zatrzymują się w miejscu (jak mógłby to zrobić twój dział marketingu). Pędzą za nowymi trendami, technologiami i sprzedają je twojej firmie. Z agencją działania w Internecie staną się wartościowe, content będzie aktualny, a kanały komunikacji – odpowiednio dobrane. Zależy Ci na nietypowych rozwiązaniach w druku POSMów ? powiedź o tym swojej agencji. Prowadząc firmę, na pewno masz na głowie ważniejsze rzeczy niż poszukiwanie odpowiedniego papieru do twoich materiałów sprzedażowych.

 

Powód 6 – czuj się doceniony, twoja agencja o to zadba!

Współpraca z agencją marketingową to kompleksowa opieka nad twoją firmą czy projektem. Nic nie dzieje się tam bez celu. Do twojej dyspozycji będzie kilka osób, które wytrwale i z zaangażowaniem będą pracować nad realizacjami marketingowymi. Zazwyczaj będzie to account manager, przypominający tobie o procesach, obowiązkach i działaniach, grafik – który po brainstormie w dziale kreatywnym zaproponuje rozwiązania, które postawią twój marketing na nogi oraz osoba, która w agencji odpowiada za produkcję. Zespół agencji przejmie odpowiedzialność za jakość wszelkich procesów,  zapewni produkcję na najwyższym poziomie i przygotuje raport ze swoich działań. Co to oznacza dla twojej firmy? Komfort, że nie będziesz musiał płacić wielokrotnie za nieprzynoszące efektu samodzielne działania. Pewność – że marketing w twojej firmie wreszcie jest w rękach specjalistów. Oszczędność związana z rezygnacją z własnego działu marketingu. Pozostaje jedynie pytanie czy twoja firma jest gotowa na współpracę z doświadczoną agencją marketingową, czy nadal będzie starała się utrzymać te działania we własnym zakresie.

 

Poszukujesz agencji marketingowej do współpracy?

Sprawdź Studio Form

www.studioform.pl

KATEGORIE

POPULARNE WPISY

Nie przegap BACK TO SCHOOL

Nie przegap BACK TO SCHOOL

Nie przegap BACK TO SCHOOL!  Bądź gotowy na jeden z najlepszych sprzedażowych okresów w roku!...

TAGI