Sezon wiosna/lato to bardzo ważny czas w sprzedaży. Konsumenci budzą się z zimowego snu, realizują noworoczne postanowienia, zmieniają styl. Chcą wyglądać dobrze. Sprawdź jak przygotować sklepy na letni sezon, aby zwiększyć sprzedaż do maksimum!
Trend 1 – Letnia siła przyciągania!
Najważniejszą cechą dobrej komunikacji w miejscu sprzedaży siła zatrzymania konsumenta. Zrób wszystko aby skupić jego uwagę, zainspirować produktem i przekazem marketingowym. Jest to oczywiście coraz trudniejszy proces (klienci są zalewani tysiącami komunikatów – zarówno tych z Centrum Handlowego jak i Smartfona), ale MOŻLIWY!
Wykorzystaj kolory! Nie bój się – bądź odważny w swoim wiosennym przekazie. Pozwól, ale konsument poczuł klimat panujący w sklepie, wszedł do środka i postanowił pozostać tam na dłużej. W Kolekcji Spring/Summer nie możesz być nudny. Baw się kolorem, formą, strukturą – umiejętnie połącz je z odpowiednim przekazem, komunikatem. Postaw na nowoczesne technologie druku! Lśnij i zachwycaj swoim oknem. To ten czas.
Trend 2 – Zabierz klientów w wakacyjną podróż
Pomysł! To się liczy! Nadaj swojej witrynie kod DNA, który należy do twojego sklepu. Okno salonu jest i zawsze będzie wizytówką miejsca, które odwiedzają klienci. Musi zaskakiwać i zachęcać do wejścia. O czym klienci myślą latem? O podróżach! O tym jak wyglądać doskonale w słoneczny dzień, żeby uciec z miasta. Zafunduj swoim klientom podróż, która zatrzyma ich przy oknie i skłoni do zakupów.
Użyj chwytliwych haseł i niestandardowych elementów 3d. Wyróżnij się swoją unikalną tożsamością. Zyskaj przewagę! Zapomnij o klasycznych rozwiązaniach. Poszukaj produkcji materiałów POS, które położą konkurencję na przysłowiowe łopatki. Działaj!
Trend 3 – Storytelling
Najlepsze i najpiękniejsze światowe witryny mają jedną wspólna cechę – opowiadają historię, która fascynuje i urzeka. Tworzysz z pasji? Kochasz naturę? Starasz się nawiązać z klientami szczególną więź? Opowiedz im o tym na twoich oknach. Pamiętaj, że każda kampania musi się swoją historię, jednak ta letnia historia jest szczególna i ponadczasowa. Latem zawsze dzieję się w sercach najwięcej. Nie przegap tej okazji!
Pamiętaj o doskonałym wykonaniu. Skup się na mikro detalach. Jeśli kupujący pokocha twoją historię – pokocha twój sklep.
Trend 4 – Szukaj interakcji
Interaktywne witryny? TAK! Nowy sezon 2018 będzie ich wymagał. Porusz swoim oknem, zaproś klientów do interakcji. To pozwoli im poczuć jeszcze mocniej twój przekaz, zainteresuje ich i pozwoli zostać dłużej.
Masz większy budżet? Pomyśl, aby pokazać klientom filmik w witrynie – technologii jest bardzo dużo. Planujesz pozostać w niskonakładowych skalach? Użyj w witrynie zwykłych wiatraków wentylacyjnych. Nadadzą lekkim kreacjom zmysłowości i będą imitować wiosenny wiatr.
Trend 5 – Letnia moda w modzie
Każdego roku trendy i kolory w modzie są wykorzystywane w produktach wizualnych. Tej wiosny/lata identyfikujemy cztery ważne trendy, na których opieramy nasze dekory. Przede wszystkim przewidujemy zastosowanie przewiewnych i lśniących tkanin o lekko botanicznych wzorach. Oczekujemy również, że będą w naszych oknach pojawi się mieszanka różnorodnych, zaskakujących printów.
Dodatkowo – podbij kontrastem kolory w witrynach. Jaki jest tego cel? Wesoły i odważny trend, w którym różne intensywne i jasne kolory są używane obok siebie stworzą mocny kontrast. Pamiętaj, że stałe materiały zostaną połączone z nowymi i bardziej wyrafinowanymi materiałami w witrynach sklepowych. Tym samym stworzysz mix nie tylko kolorystyczny, ale także materiałowy. Gwarantujemy, że będzie to HIT tego lata!
Poszukujesz pomocy w kreacji i produkcji materiałów do sklepów?
Sprawdź Studio Form!
www.studioform.pl