Krótki opis firmy, którą reprezentujesz, jej obecne miejsce na rynku oraz sytuacja marketingowa w jakiej się znajduje. Jeśli istnieje taka możliwość wpisz w tym miejscu bezpośrednią konkurencję firmy. Pozwoli nam to na analizę środowiska, w którym znajduje się Twój brand.
Opisz cele, które musimy osiągnąć dla Twojego produktu, usługi lub brandu. Kochamy wyzwania!
Krótki opis zadań, które chcesz postawić przed agencją. Dodaj, czy mają one charakter zintegrowany (kampania marketingowa) czy też potrzeb projektu wiążą się z konkretnym działaniem (strona internetowa czy projektowanie graficzne)
Inspiracje są bardzo przydatnym punktem przy tworzeniu strategii działania. Jeśli to możliwe wpisz tutaj kreacje, które Ci się podobają, kolory czy też aktywacje, na które zwróciłeś uwagę. Przeanalizujemy dobre i złe strony oraz przygotujemy propozycje idealną dla Twojego projektu.
Znacznie łatwiej jest rozplanować kampanię czy też zaproponować rozwiązania marketingowe, znając przybliżony budżet Klienta. Opisz go w tym punkcie jeśli takie informacje są dostępne.
W jakim czasie chciałbyś zrealizować kampanię bądź działania marketingowe? Jeśli istnieje deadline na wykonanie działań prosimy wpisać go w tym punkcie.
Podaj swoje dane kontaktowe, abyśmy mogli sprawnie odpowiedzieć na Twoje zapytanie. Nie zapomnij o wpisaniu swojego numeru telefonu i adresu e-mail.