właściciel firmy

Czego możesz dowiedzieć się od właścicieli firm, które prowadzą z dużym sukcesem? Tych porad nie możesz przegapić.

1000 629 studioform

Planujesz rozpocząć swój biznes lub prowadzić już swoją działalność. Zebraliśmy dla Ciebie w tym miejscu kilka porad, które na pewno wpłyną na Twój sukces. Przeczytaj i zapamiętaj.

1. Pamiętaj, że klienci kupują dla swoich powodów, nie dla Twoich.
2. Znajdź nowe produkty, które spodobają się Twoim klientom. To znacznie łatwiejsze niż szukanie nowych klientów.
3. Pogódź się z myślą, że nie ma złych klientów, jeśli myślisz że są – jest to tylko rezultat złego marketingu, który tworzysz.
4. Ludzie zawsze kupują to co chcą. Nie zawsze jest to jednak to, czego potrzebują.
5. Wszystko co możesz zrobić w firmie to stale dbać o marketing i innowacje. Bez tego Twoja firma nie przetrwa w obecnym świecie biznesu.
6. Zawsze dotrzymuj obietnic, które złożyłeś klientom. To najlepszy sposób dla budowanie renomy Twojej firmy i marketingu.
7. Musisz wiedzieć, że wizerunek Twojej firmy pracuje dla Ciebie albo przeciwko Tobie. Nie ma tutaj innych możliwości.
8. Pamiętaj, że to jak obsługujesz swoich klientów to także marketing! Liczy się wszystko – to jak odbierasz telefony, jakie oferujesz warunki płatności, sposób w jaki odpowiadasz na e-maile, czy aktualizujesz informacje o swojej firmie, czy masz aktualną stronę www, jak dbasz o sieci społecznościowe. Wszystko tutaj ma znaczenie.
9. Krótko i jasno komunikuj treści do swoich klientów! Nie zaśmiecaj przekazu bo wpłynie to na ich reakcję.
10. Wzbudzaj ciekawość swoich klientów. Zaoferuj im coś, co zmotywuje ich do działania i kontaktu z Tobą.
11. Wyróżnij swoją ofertę od działań konkurencji. Im bardziej Twoja firma będzie podobna do tych, które istnieją, tym mniejsze masz szansę na zauważenie przez Klientów

Zauważyłeś, że od pewnego czasu nie masz nowych Klientów? Czy Twoi dotychczasowi Klienci zamawiają mniej bądź stopniowo wycofują się ze współpracy? Twoja firma nie generuje regularnej sprzedaży, nie masz nowych zapytać o konsumentów? To może oznaczać, że Twój marketing nie działa tak jak powinien bądź nie sprawdza się na obecnym, wciąż ewoluującym rynku. Pomyśl przez chwilę jak doszło do tej sytuacji i jak możesz szybko ją naprawić Pamiętaj, że bardzo dobra strategia marketingowa kosztuje mniej niż straty, które ponosisz.

Potrzebujesz pomocy w opracowaniu marketingowych działań, które poprowadzą twoją firmę do sukcesu? Otwierasz nową firmę i marzysz o brandingu, który wyróżni Cię spośród konkurencji?

Pomożemy Ci zbudować doskonałą markę, wiemy także jak zwiększyć Twoją sprzedaż oraz podnieść profity z działania firmy

Sprawdź na www.studioform.pl