6 powodów, dla których powinieneś zatrudnić Agencję Marketingową dla swojej firmy

6 powodów, dla których powinieneś zatrudnić Agencję Marketingową dla swojej firmy

1024 683 studioform

Marketing, niezależnie od branży twojej firmy, odgrywa coraz ważniejszą rolę w sukcesie i trwałości przedsiębiorstw. Przedsiębiorcy albo za nim nadążają, albo nie, będąc daleko w tyle ze swoimi działaniami w tej materii. Tak czy inaczej, coraz częściej firmy potrzebują pomocy. Niektóre firmy starają się znaleźć pracowników, którzy we własnym domu, w niepełnym wymiarze godzin będą pracować nad strategią komunikacji. Inne, powierzą te działania profesjonalnej agencji, która zajmie się procesem marketingowym kompleksowo. Oto 6 powodów, dla których warto zatrudnić agencję marketingową do współpracy.

 

Powód 1 – nie błądź, postaw na kreacje i realizacje odpowiednich strategii marketingowych

Jeśli potrzebujesz nagłego zwiększenia ruchu na twojej stronie internetowej, zależy Ci na większej ilości zapytań telefonicznych ze strony twoich klientów, bądź poszukujesz pilnie potencjalnych klientów – to czas, w którym powinieneś poszukać agencji do współpracy. Zaoszczędzi to twój czas, który zazwyczaj tracisz na błędne kroki w komunikacji marketingowej oraz pozytywnie wpłynie na ruch na twojej stronie www, a co za tym idzie – ilości zapytań o współpracę skierowanych do twojego działu handlowego.

 

Powód 2 – współpraca z agencją marketingową to oszczędność dla twojej firmy

Planujesz działania marketingowe w swojej firmie? Zleć je profesjonalnej agencji a zaoszczędzisz budżet przeznaczony na te działania! Jak to obliczyliśmy? Średni koszt utrzymania działu marketingu w twojej firmie, na który składa się grafik, marketing manager oraz osoba do aktywności Digital to 14 tysięcy złotych brutto. To naprawdę duży budżet, który mógłbyś przeznaczyć na bezpośrednie działania z twoją agencją. Jako specjaliści – szacujemy tutaj oszczędność na poziomie 50%. Warto?

 

Powód 3 – dzięki agencji reklamowej odnotujesz prawdziwy wzrost w twojej firmie

Powszechnie wiadomo, że budżety marketingowe nie są utrzymywane na stałym poziomie. Kiedy firmy odnotowują spadek płynności finansowej, często w pierwszej kolejności redukują wydatki na działania reklamowe. Podczas gdy sytuacja w firmach wydaje się lepsza pieniądze na działania promujące znów się znajdują. Czy takie zabiegi mają sens? Czy wpływają one korzystnie na firmę czy raczej wiążą się ze złym jej postrzeganiem w środowisku klientów? Jako specjaliści potwierdzamy, że marketing to 50% sukcesu działania twojego przedsiębiorstwa. Jeśli zatem zmniejszysz jego działanie, nie wpłynie to korzystnie na kondycję firmy. Dodatkowo pojawia się problem zatrudnienia w dziale marketingu. Redukcja, a po pewnym czasie wzrost zatrudnienia to bardzo problematyczne formalne kwestie. Tutaj pojawia się miejsce dla agencji marketingowej, która zaopiekuje się twoimi wydatkami na reklamę. Doradzi, co zrobić ze sprzedażą w twojej firmie, być może zaoferuje działania które w krótkim czasie wpłyną na korzystny feedback z rynku. Sukcesem jest opracowanie odpowiedniej strategii, która z jednej strony nie naruszy sytuacji finansowej firmy, z drugiej natomiast polepszy rezultaty aktywności marketingowej. Do dzieła!

 

Powód 4 – spojrzenie z innej perspektywy na wagę złota

Świeże spojrzenie na sytuację twojej firmy, to chyba jedna z najważniejszych korzyści współpracy z dobrą agencją marketingową. W dodatku sytuacji tej nie przygląda się tylko jedna osoba, a wyznaczony przez agencję zespół. pamiętaj, aby nie narzucać agencji rozwiązań, które tobie wydają się być najlepsze. Zniszczysz w ten sposób cały proces kreatywny. Ponadto powielanie działań, które w przeszłości nie zawsze się sprawdzały są stratą czasu i pieniędzy.

 

Powód 5 – twój marketing wreszcie będzie wykonany w najwyższych technologiach

Praca agencji to stałe dążenie do poszukiwania nowych rozwiązań, technologii. Nie zatrzymują się w miejscu (jak mógłby to zrobić twój dział marketingu). Pędzą za nowymi trendami, technologiami i sprzedają je twojej firmie. Z agencją działania w Internecie staną się wartościowe, content będzie aktualny, a kanały komunikacji – odpowiednio dobrane. Zależy Ci na nietypowych rozwiązaniach w druku POSMów ? powiedź o tym swojej agencji. Prowadząc firmę, na pewno masz na głowie ważniejsze rzeczy niż poszukiwanie odpowiedniego papieru do twoich materiałów sprzedażowych.

 

Powód 6 – czuj się doceniony, twoja agencja o to zadba!

Współpraca z agencją marketingową to kompleksowa opieka nad twoją firmą czy projektem. Nic nie dzieje się tam bez celu. Do twojej dyspozycji będzie kilka osób, które wytrwale i z zaangażowaniem będą pracować nad realizacjami marketingowymi. Zazwyczaj będzie to account manager, przypominający tobie o procesach, obowiązkach i działaniach, grafik – który po brainstormie w dziale kreatywnym zaproponuje rozwiązania, które postawią twój marketing na nogi oraz osoba, która w agencji odpowiada za produkcję. Zespół agencji przejmie odpowiedzialność za jakość wszelkich procesów,  zapewni produkcję na najwyższym poziomie i przygotuje raport ze swoich działań. Co to oznacza dla twojej firmy? Komfort, że nie będziesz musiał płacić wielokrotnie za nieprzynoszące efektu samodzielne działania. Pewność – że marketing w twojej firmie wreszcie jest w rękach specjalistów. Oszczędność związana z rezygnacją z własnego działu marketingu. Pozostaje jedynie pytanie czy twoja firma jest gotowa na współpracę z doświadczoną agencją marketingową, czy nadal będzie starała się utrzymać te działania we własnym zakresie.

 

Poszukujesz agencji marketingowej do współpracy?

Sprawdź Studio Form

www.studioform.pl